L.O.V.E machine

Godmorgon! Det är varmt idag, solen skiner av all sin kraft på en
klarblå himmel så jag var tvungen att stiga upp ur sängen. Det var
alldeles för varmt!
Men kvar ligger min älskling och sover djupt. Han är fin han!
Det är en bra prövning att bo hemma hos honom en sån här
lång period, då får vårt förhållande en prövning och än så
länge har det gått bra! Jag vet inte hur länge jag stannar dock,
var till en början inställd på hela sommarlovet men jag
saknar nathalie och staden Borås, med Torsdagskvällar och parken.

Jag saknar att sommaren brukade tillhöra mig & nathalie helt enkelt.
Sen har jag faktiskt funderat endel på spanien, det hade ju varit gött
att åka bara en vecka(?) och sola, bada i havet och dricka ngn god drink
om kvällen, samt äta massa fet mat på resturang varje dag,
Fan också, jag saknar det!


Bild; En sovande Love <3



RocknRoll!

Meddelanden
Postat av: Sandra

sv: jag kan inte riktigt hålla med om det där.. Men tack, det värmer! Och tack för att du finns där. Jag hoppas verkligen vi kommer ändra på det! :)



..Och jag hoppas också att jag kommer träffa dig i borås en tkväll eller två! :D

2009-06-21 @ 23:18:38
Din Blogg http://bananaspoon.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0