Love Is a Dangerous Thing

Jag har fått min fösta fråga till bloggen, den lyder såhär.
"äru lebb? :P skriv på din blogg om du e dt för alla tror typ
att du e dt eftersom du håller på med den andra blonda bruden
"
Jag funderade seriöst¨på att inte svara, jag menar? Är det särkillt
bright att fråga under en bild där det står "jag saknar min bästavän?"

Men jag har lovat att svara på alla frågor och det kanske är fler som undrar .
Men nej, jag är inte lesbisk - jag har pojkvän. Vilket de som läser min blogg
hyfsat nogrannt förstått. Men för att göra det enkalre, han heter Love och bor i Norrland.
Hans mamma är en av de underbaraste på jorden och han spelar i ett band som heter
Redlight Attraction.

Och tjejen jag antar att hon som frågar syftar på är min allra bäsa vän nathalie.
Och ja, jag älskar henne av hela mitt hjärta och jag skulle aldrig byta ut henne
mot något i världen - för hon, hon är en riktig vän. Men vi är inte tillsammans.
Detta var något jag själv hade jävligt svårt att förstå när jag var yngre och lyssnade
på t.A.T.u. Jag förstod inte hur två tjejer kunde älska varann om de bara var vänner.
Men jo, nu vet jag absolu vad det är och det kallas äkta vänskap. Och antagligen kommer
ni säkert få se mig och nathalie pussa varandra på någon bild framöver, men vi är inte tillsammans.
Och om så nu skulle kunna hända, så lovar jag att ni kommer få veta! :)

Efter som jag ändå är inne på temat sexuell läggning så kan jag ju ta upp resterande åsikter
osv. Själv vet jag faktiskt inte vad jag är, helt seriöst. Det är skitjobbigt, Jag vet inte om jag är
hetrosexuell eller bisexuell. Eftersom hm, ja, jag kan tycka tjejer är så grymt jävla läckra och även killar
fast på olika sätt på något vis.så, jag vet inte om jag är bisexuell -
har funderat på om jag kanske är bi men
inte hälften fälften, utan typ. 75 % killar & 25 % tjejer ?
Jag antar att svaret växer inuti mig, den dagen, den lättnaden.

Sen är jag iofs inte säker på att hon som ställt frågan
missuppfattat är Love & Nathalie är olika personer :S
HAHAHHAHA men dom är ju lite lika faktiskt, kanske därför
jag tycker nathalie är så otroligt snygg? ;D


bild: ett stycker pojkvän, Love

skicka fler frågor, puss!

Meddelanden
Postat av: frida

skön blogg, jag diggar dig!

2009-06-30 @ 10:46:44
Din Blogg http://onlyffridaa.blogg.se/
Postat av: Jorma

Där är han som jag såg på Grand igår o:

2009-08-29 @ 12:02:54

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0