I am Hollow

Tack till alla som läser min blogg och kommenterar! Det har aldrig varit så kul att blogga :)
Idag är det besöksrekord med 52 fler unika beskare idag än igår! Så tack!
Jag försöker kolla alla som länkar min blogg samt svara på alla kommentarer.
Vill ni fråga något eller har en önskan om vad jag ska skriva om så kan ni skicka ett mail till
min bloggmail som är [email protected] , fyndigt va ? ;P


idag är en jävligt bra dag, bilddagbokens kommentarer och bevakare skjuter i toppen.
Idag har mina bevakare på bilddagboken ökat med ca 50 pers trots att jag rensade
vännerlistan med ca 40 personer! som sagt, idag är en bra dag!
för er som inte vet heter jag rocknrollbabe på blddagboken :)

tack!


RocknROll!

Meddelanden
Postat av: Sandra

sv: eller hur :D

och jag kan gärna måla av dig så fort jag fixat mitt ps, det har borjat cpa lite så det tar ungefär 1,5h att göra grundretusch på 3 bilder.. något som för mig i vanliga fall tar typ.. 10 min D: fyy vad hemskt det är. men jag ska måla av dig så fort jag kan, och det gör jag gratis haha :P

2009-06-28 @ 22:36:12
Din Blogg http://bananaspoon.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0