Home Sweet Home

Ja,  jag har hemlängtan, nåt så in i helvete.
Jag vet inte riktigt varför, egentligen. För jag vet att om jag
åker hem kommer jag ångra mig samma sekund som jag sätter
mina tassar innanför dörrposten.  Jag vet att om jag lämnar Loves
tygga famn här uppe i Norrland kommer jag döda för att få åka tillbaka.

Fan vad allt ska vara svårt! eller hur!?
detta är inte min dag, fyfan. Jag bara vill hem.
Jag vill ha brödet jag alltid äter till frukost, ett glas
obóy om morgonen. Jag vill äta kött varje dag och
kunna fly till nathalie när jag känner för det.
Jag vill kunna flörta lite med bellen och tvinga henne
att gå en lite promenad med mig och kanske bjuda på
ciggaretter. Jag vill laga en himmla massa kaffé och tvinga
Jennie att spela chicago med mej. Men inget av det finns här.
Fast i och för sig kanske det inte finns när jag kommer hem heller?
Eftersom nathalie ska till stockholm, bellen vet jag inte vad hon hittar på
men hon är väl ute och ränner som vanligt och ja, Jennie tror jag
för tillfället faktiskt är i Frankrike.. vilken jävla koll jag har alltså.

Och nu undrar ni säkert varför åker hon inte bara hem då?
Svaret kommer här, eller i alla fall det jag har kommit fram till hittils.
1. jag har inte råd
2. jag kommer dö för att Love måste stanna här.
3. jag kommer inte ha någon stans att bo eftersom ingen
är hemma hos mig. (det är nog dock minsta problemet men ändå)
Ja, det är väl det antar jag.

En annan sak som suger och har fått mig att tappa lusten lite grann är ju
att jag inte får min lön förän den 25 juli - Det är över en månad kvar!!!!
Jag får i och för sig 1050;- den 30 juni, men det kommer man fan inte långt på!
Så det blir nog trots allt inget Rockweekend för min del, vilket är sjukt jävla tråkigt.
För jag hade sett fram emot det, som fan.
Sen smärtar det ju inte mindre av att veta att AD/DC lirar i Göteborg i kväll. Jag lyssnar
förvisso inte specielt mycket på dom men det hade ju ändå varit något man velat se.

Antagligen dyker jag inte upp på Rest In Sleaze heller, utan går på ngn festival den
8 augusti istället. Då Blackrain lirar även där. Och den övervägande anledningen till
detta kan jag dessvärre inte avslöja för än i morgon, eftersom det inte är bestämt ännu.
Men fan vad jag hoppas - fan vad bra det kommer bli!

FAN VAD JAG ÖNSKAR ATT JAG VAR MILJONÄR!


Video: Blackrain - Rock Your City.                        
Sångaren är min hemliga förälskelse som inte är så hemlig för övrigt ;P



RocknRoll! ♣

Meddelanden
Postat av: Anonym

Det är inte lätt att vara Zandra Dahl idag alltså...gumman då!

2009-06-22 @ 23:00:14
Postat av: Anonym

DET VAR JAG SOM SKREV!

2009-06-22 @ 23:00:44
Postat av: RocknRollBabe

jorå, anonym - sjävklart var det du som skrev haha!

2009-06-23 @ 00:27:24
Din Blogg http://itsrocknrollbaby.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0