Heavens On Fire

Vet ni vad jag tänker på just nu? Att det är ljust här uppe i Norrland fortfarande.
Hemma borde det ha börjat mörkna nu, men det gör det inte här.
Här är det ljust dygnet runt, rätt häftigt faktiskt.

Men det är lite jobbigt faktiskt, man har inte riktigt samma tidsuppfattning.
Och så är det jobbigt att somna när det är så ljust. Jaja, nog om det.

Egentligen har jag inte så mycket vettigt att skriva om men, ja.
Måste ju underhålla mina läsare med något, inte sant?

____

På torsdag ska jag och Love antagligen till Sollefteå och
handla massa mat (främst till mej antar jag (a) ) och sen ska
vi köpa pizza, fyfan vad gott. Fan vad min pojkvän kommer bli
tjock! Jag bara bakar kladdkakor och gör feta chokladsåser som
vi har på glass. Och nu ska jag tvinga i honom pizza med massa
fet ost på haha! Men gott är det så whatever.

Vi funderar ju faktiskt på att ta en joggingtur om dagen, bara för att
komma i form typ. Kan nog vara nyttigt för oss båda.

Men nu ska jag inte uppehålla er så mycket längre, ni borde bara kolla denna
videon först! sjukt duktig kille!


Video: Rick Miller
(05:00 - Alx Rose är ju bäst!)

RocknRoll!

Meddelanden
Postat av: näthlyy

han var jävligt duktig, i'll give him that.

Men vafan, the 25 most annoying voices? Steven Tyler!? Jon Bon Jovi!? Meatloaf!?

Det är bara BULLSHIT! jag förstår om de menar att alla röster är annoying när han härmar dom, men annars är det en jävla idiot som kommit på det där och helt plötsligt blev hela showen bara skit.



(haha, personen med mest ilska i sej, det är fan fan)

2009-06-22 @ 23:41:51
Din Blogg http://wildisthewind.blogg.se/
Postat av: näthlyy

jag menar förstås "det är fan jag" längst ner,

men jag lider inte bara av aggressionssvårigheter, utan även av dyslexi.

2009-06-22 @ 23:45:45
Din Blogg http://wildisthewind.blogg.se/
Postat av: RocknRollBabe

jadu, jag vet inte riktigt hur dom har tänkt men duktig är han i alla fall! :D

& ja, du har alltid varit lite besvärlig gällande aggressioner och stavning haha ;D

men jag älskar dej ändå!

2009-06-23 @ 00:24:53
Din Blogg http://itsrocknrollbaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

jadu, jag vet inte riktigt hur dom har tänkt men duktig är han i alla fall! :D

& ja, du har alltid varit lite besvärlig gällande aggressioner och stavning haha ;D

men jag älskar dej ändå!

2009-06-23 @ 00:26:29
Postat av: Alina

Nice blogg:)

2009-06-23 @ 00:30:33
Din Blogg http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Zaaandy :*

åhfan, tack så mycket :D

2009-06-23 @ 12:36:46
Din Blogg http://itsrocknrollbaby.blogg.se/
Postat av: Anonym

åhfan, tack så mycket :D

2009-06-23 @ 12:38:22

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0