Grils Girls Gilrs

För er som har missat detta så har jag en lista
med olika bloggar jag tycker är najs här till vänster.
Ni får hålla koll på den för det ramlar dit en blogg då & då :)

Desvärre vet jag inte hur jag kan fixa en kod så jag kan få
skriva en liten beskrivning om varje blogg, det är ju tråkigt.
Men det finns säker nått najs mediabarn som kan hjälpa
mej med det framöver :) (Y)

I alla fall så så har jag precis gjort en uppdatering i listan
och Jezzys blogg få vara med, nystartad och fräch.
Hon är en as najs brud så jag hoppas verkligen att bloggen
blir lika najs :)

___

Just a small town girl, livin in a lonely world
She took the midnight train goin anywhere
Just a city boy, born and raised in south detroit
He took the midnight train goin anywhere..

__




Bild: Jag & Lizzy :*

Jag saknar min lilla underbara bästavän! <3







ROCKnROLL!
\m/

Meddelanden
Postat av: Anonym

hey babyhoe :*

va gulligt du är, fixar mer bevakare till mig :)

du lyssnade på tipset, nick pitera, på youtube

han är ju grym :D



2009-06-26 @ 21:35:31
Din Blogg http://jezzyheat.blogg.se/
Postat av: Alicia Dixon

Jag tycker om din blogg! väldigt mycket :D skit kult att läsa den (L)

2009-06-28 @ 16:27:32
Postat av: Zaaandy :*

tack som fan :D

2009-06-28 @ 17:15:35
Din Blogg http://itsrocknrollbaby.blogg.se/
Postat av: Sandra

hm, när du ska skapa en ny länk står det sökväg, alias/namn och beskrivning, så skriver du bara det du ska skriva i beskrivningsrutan så kommer det du skriver upp när du håller muspekaren över länken.. typ :D

2009-06-28 @ 22:34:38
Din Blogg http://bananaspoon.blogg.se/
Postat av: vickan

äru lebb? :P skriv på din blogg om du e dt för alla tror typ att du e dt eftersom du håller på med den andra blonda bruden

2009-06-30 @ 01:55:59

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0