Don't Stop Belivin'

Idag gör min axlar riktigt jälva ont, jag kan seriöst inte ens
ha på mig en bh eller en t-shirt. Det är dessutom sjukt äckligt varmt
och jag vågar inte gå utanför dörren i rädsla av att bli mer bränd!

Så jag sitter här och lyssnar på musik, bland annat Nick Pitera.
(Tack så mycket för tipset Jezzy) helt jävla sjukt duktig kille, shit.
Varför ska han få fucking två röster som låter så jävla underbart när
jag inte ens kan få en? :c Jag hatar och sitta och kolla på folk
som sjunger, helt seriöst. Jag ska fan sluta lyssna på musik - för jag
vill ju så jävla gärna kunna sjunga..
Ni som känner mig vet att fick jag en önskan skulle det vara en sångröst.
En stark och vacker sådan. FYFAN VAD JAG VILL KUNNA SJUNGA!

Men nu är det sin det är, jag kan inte träffa toner och har inget som
helst jävla gehör. Men fan, hade jag kunnat hade jag tagit världe´n med storm..

Anyway, jag avslutar här. har en pigglin att trycka ner :)

ROCKnROLL


Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0