Bed of Roses

Rosor är vackra men dom har taggar. Dessa taggar råkade jag ut för i natt.
Jag har aldrig sovit så dåligt, fyfan! Vi gick och la oss runt 2 tiden inatt och jag
kunde seriöst inte somna! Det är något som aldrig brukar hända mej!

När jag väl lyckats somna drömmer jag mardrömmar om att Love är
ledsen och gråter. Att han ligger och pratar med sin mamma i telefon
när jag sover brevid honom. Självklart hjälper det till en början inte ens
med att jag vaknar, eftersom jag mycket riktigt ligger brevid honom - på
precis samma sätt som i drömmen. Till min räddning ligger han och snarkar
och hans mobil ligger på golvet.

Och efter detta kan jag självklart inte somna om, jag ligger och blundar
men någon jävla sömn får jag inte, efter att ha legat så i typ en timma går jag upp.
WOHO - klockan är typ halv sju på morgonen! Vad fan gör man uppe klockan sju på
morgonen på sitt sommarlov!? När alla andra i huset sover? jadu, jag satte mig vid
datorn, vilket var näst intill helt hopplöst eftersom ingen är online och inget nytt har
hänt sedan 2 i natt...

Aja, nu vet ni! jag ska sätta mig i förnstret och ta en cigg,
för att gå ut - det är jag för lat för. Sen ska jag pussa på
min lillla sovande ängel! kanske försöka sova en timma till själv i alla fall!



Bild: Min älskling som sover :*

RocknROLL!

Meddelanden
Postat av: Anonym

haha samma här:S...så irreterande..kunde inte sova satte mej vid fönstret sen när mammsen vakna hos syrran gick ja ner me henne drack te sen la vi oss..men inte kunde ja då ville ja sitta vid datorn vilket inte gick...haha blir man inte sur då!?sedan slog ja mej själv o hoppa av ilska seeeen kunde ja sova xD

2009-06-24 @ 21:24:25
Postat av: Zandra

jadu, anonym - det lät ju lite besvärligt & ännu jobbigare att förstå eftersom du inte använder skiljetecken!

2009-06-24 @ 21:30:07
Din Blogg http://itsrocknrollbaby.blogg.se/
Postat av: Dany Thunder

FYFAAAN=(!!!!



lider med dig.. vet PRECIS!!!! hur det känns.. så där va mitt liv konstant!! innan jag ändrade mitt liv o gick ner i vikt osv.. då va det där vardag för mig.. somna inte förräns typ 4-7 på mornarna:S!!



puss o bamsekramar<3^^

2009-06-27 @ 15:34:23
Postat av: Dany Thunder

FYFAAAN=(!!!!



lider med dig.. vet PRECIS!!!! hur det känns.. så där va mitt liv konstant!! innan jag ändrade mitt liv o gick ner i vikt osv.. då va det där vardag för mig.. somna inte förräns typ 4-7 på mornarna:S!!



puss o bamsekramar<3^^

2009-06-27 @ 15:34:44
Postat av: Zandra :D

Fyfan vad jobbigt! Jag har aldrig haft stora sömnsvårigheter , jag kan typ somna när som helst, hur som helt, vart som helt haha xD



2009-06-27 @ 16:08:17
Din Blogg http://itsrocknrollbaby.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0