Wouldn't you like to know me?

Tjenare! Idag är en bra dag för jag är på bra humör och jag ska alldeles strax ut och sola,
men jag ville bara ge er en uppdatering först ;D

Igår köpte jag två nya armband, eller nej. Love betalade dom faktikst,



bild1: silvrigt armband med berlocker, kunde inte slita mig ifrån det
eftersom det har ett hjärta där det står Love i :) 59,50 - kappahl
Bild 2: svart "pärl"armband med lite plåt på. 10 kr - skattkistan - sollefteå.


Vet du någon affär som har svarta/silvriga/vita armband som är ganska små och söta till ett biliigt pris?
tipsa mig :)!



nu ska jag ut och sola, men puss sålänge!


Meddelanden
Postat av: Sandra

Tänkte bara säga att jag har gjort ditt porträtt nu, hoppas du blev nöjd! Bilden finns på min blogg, kan skicka över msn också om du vill. Säg bara till isf :)

<3

2009-07-01 @ 22:44:30
Din Blogg http://bananaspoon.blogg.se/
Postat av: Åsa, HUNDraelvan

Hihi - du kan ALDRIG gissa vad du ska få i present av mig!

2009-07-05 @ 19:53:08
Din Blogg http://egetbevag.se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0