what do I need?

I need someone how cares, someone that never falls.
men sånna verkar inte existera.

Hänsyn ska vara något omsesidigt, men nej.
jag ska ta hänsyn till dina behov & känslor
men du kan fan inte böja dej mer än ett träd

du får mig helt seriöst att börja ens tänka på att tvivla.
något som jag inte gjort innan

men den dagen det brister - om det gör det
hoppas jag du vet att du bara har dig själv att skylla.



________________________________________

Massa gåtor för en del, klarspråk för andra!
det är så livet fungerar.


Meddelanden
Postat av: Åsa, HUNDraelvan

Tror jag begriper "rätt väl"...

Kram!

2009-07-23 @ 17:28:29
Din Blogg http://egetbevag.se
Postat av: Zandra :D

Jo, antagligen gör du det! men det måste vara tufft för att man ska kunna uppskatta det när det är enkelt :D

2009-07-23 @ 20:52:12
Din Blogg http://itsrocknrollbaby.blogg.se/
Postat av: Dany Thunder

men GUMMAN=(!!!!



vad äre som hänt???



du vet vart ja finns om du behöver prata <3^^!!



bamse bamse måbra kramar!!!!!

2009-07-28 @ 23:43:32

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0