supermassive blackhole

Förlåt för att jag inte uppdaterar lika ofta, men jag har fullt upp.
Jag jobbar så mycket jag orkar och planerar inför rockweekend,
det är fan dags snart :D Helt overkligt typ.

Nu sitter jag här med morgonciggen i käften och är sur,
mest för att jag typ har urinvägsinfektion och inte kan sova mer, fast jag ä trött :/
Älsklingen ligger och sover, hän är så söt
Kan fortfarande inte förstå att han är min, tänk, jag äger världens finaste
pojkvän! Varje kväll ligger han och håller om mig och berättar hur fin jag är och hur
mycket han älskar mig. Sen ligger han och tittar på mig när jag sover
Han är min prins, åh. jag älskar dig Love! <3

Idag ska vi jobba lite mer, spela xbox, mysa och kolla film.
Och snart ska jag gå ner och äta vattenmelon, sjukt gott!
kanske ska jag passa på att sola iite?
hahaha det behövs om jag säger så! jag är sjukt jävla blek.

åh, dumma dumma urinvägsinfektion, jag vill sova :C

nu ska jag springa och pussa på mitt snutegull, uppdaterar senare :)


gammal bild, men det gör inget
jag älskar dig! (v.
.

Meddelanden
Postat av: JOHANNA

jag diggar din stil bruden! ;D

2009-07-06 @ 20:09:44
Din Blogg http://johhana.webblogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0