sjuuuk

helt seriöst, jag dör.
jag har så jävla ont i halsen, känns fan som om det bor syrlvassa rakblad i halsen. Jag kan inte ens röka längre :( åhh, tyck synd om mej!!!!!!!!!!!!!!!
jag vet fortfarande inte hur det blir, om jag skiter i sthlm helt och hållet och åker raka vägen hem, eller om jag stannar i sthlm fredag till lördag och åker hem eller om jag stannar fredag - lördag går på rest in sleaze eller skiter i det.
Bajs, värsta beslutsångesten. Men det känns ju helt klart som om jag skiter i det och åker hem! I alla fall om jag mår så här jävla pissigt!

ska bli kul att trätta Jennie när man kommer hem i alla fall, blir nog rydell & quick en 30. Suger att nathalie inte är hemma när jag kommer hem, eftersom hon är i Solna hos sin pappi. Men sånt är livet - funderar på att snacka med pappi och fly till spainen en vecka eller två?

nu orkar jag inte skriva mer för jag dör.
är äckligt jävla röksugen men pallar inte röka
för det gör ont......





bye*

Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0