resan till spanien.

skrivet den 26 juli 2009

Tjenare :) nu är klockan snart halv 11 och vi är i Danmark,
bara några mil från rØdby och där ifrån tar vi båten till tyskland.
vi åkete hemifrån klockan 5 i morse och det og väl inte många
minuter innan jag somnade. Sen vaknade jag upp i helsingfors.
Men det är liksom min grej att sova hela vägen typ ^^

I morgon kväll hoppas mamma vi är framme, men det beror ju på hur många
gånger vi måste stanna, Och de lär ju bli endel eftersom vi måste äta och
så har vi ju ett litet pyre med oss(familjens hund för er som inte visste
- heter pyret egentligen men kallas diverse saker).

Nu åker vi på båten och nu måste jag sluta.
Tyskland here we come.
mer kommer :)


bild: Pyret & Syster - frukost i danmark!


Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0