resan till spanien 4.

Skrivet den 27 juli 2009

Nu är vi äntiligen innanför spanska gränsen, bilen rullar fram i ca 130 km/h
och alla vill bara komma fram nu. Jag har förövrigt inte rökt på hela resan (dvs på 32 timmar)
känns bra och har förvånande noginte någon abstinens eller så. Ärf inte ens röksugen!
Kan nog tacka för att jag blev sjuk så jag minskade från 15-20 ciggaretter per dag till 1-2 per dag.
Hade ju så jävla ont i halsen så det var typ bara att ta 4 bloss och sedan släcka.


Men jag har i alla fall ett oöppnat paket i väskan och så har jag typ tre cigg i handväskan,
ifall jag inte skulle klara mig under resan. Men jag ska försöka öppna paketet i väskan, om jag
inte drar på krogen eller nattklubben - då får jag faktikst unna mig det. Det är ju synd att
jag inte vet om nelly är nere/kommer (Nelly är en sthlmare jag lärde känna i spanien för 6 år sedan,
vi brukar umgår lite i spanien men har nästan ingen kontakt i sverige.)

Men i värsta fall, om Nelly inte är här, måste jag lära mkänna lite folk fan.

För jag kan fan inte gå på klubbarna eller krogen ensam, inte som blondin.
Då vette fan vad som kan hända. Ska bli jävligt kul och se hur man blir
behandlad anniorlunda som blondin! Eftersom jag aldrig varit blond i spanien.

åhh, kom just på att det kommer bli sjukt jobbigt att packa ur bilen, så mycket grejjer!
(kommer bilder jag tagigt på vägen) förövrigt är det 42 grader och det blir bara varamre
och varamre desto längre söder ut vi kommer .. *pheww*

aja, nu ska jag spela spel mohahahah


pusshej


Meddelanden
Postat av: Dany Thunder

ÅÅÅÅÅÅÅÅH=)!!!



FAAAN!! blir så sjuukt jäävla stolt över dig!! jag sa ju det DU FIXAR DETTA!! i sthlm



DU ÄR SÅ JÄÄVLA BÄST!!!<3^^!!



faan va glad ja blir!!

2009-07-28 @ 23:56:43

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0