resan till spanien 3.

100 mil kvar tills vi är framme, känns bra men jag tycker det är för långt.
GPSen räknar med att vi nått vår destination klockan 16.39, men då är det noll
sop så det kommer inte bli så. Men i morgon kan vi i alla fall bada och njuta
(dö av värme). frankrike är tråkigt om ni inte visste, i alla fall den delen
jag har sett dvs bensinmackar, rastplatser, allmänna toaletter och motorväg.
Fast något år var mer exotiskt än de andra, vi körde fel i Lyon
och fick äta på donken samt sova på motelll. Ja, ni tycker väl att jag inte borde klaga
kanske, jag får ju faktiskt åka utomlands och ligga på stranden i tre veckor.
Jovisst, men detta är sjätte gången vi åker bil ner till spanien (jag har åkt 3600 mil tur & retur).

och ändå tycker jag att mamma & bengt gör tt skitbra jobb eftersom de kör i bra hastighet,
de stannar inte och sover 10 timmar varje natt, vi slösar inte massa pengar på motell osv.
Nej, dom är bra, de kör i skift, försöker sova i passagerarsätet.
Men oftast måste bilen stanna några timmar (2-4) och det känns bara bra för så kan man knäppa
av sig bältet för en stund och slippa sova som ett mongo.

klockan är förävrigt bara 08.19 och jag ska forsätta ha tråkigt och gosa med pyret.
finss ju inte så mycket attt göra som sagt.
fan vad ont i ryggen jag har ....


byebye


Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0