pizza med bacon

Vi stack och åt på Estrella Polar, dessvärre inte min favoritresturang här i spanien eftersom de inte är godast på något. Men jag åt i alla fall en helt okej pizza med mozarella, tomat, bacon och lök. Inte världens höjdare men den mättade helt klart.
Fast jag tycker det är rätt jobbigt att äta där eftersom det alltid kommer folk som försöker sälja saker - oftast saker som ser förskräckliga ut. Eller så är det gatumusikanter, gatumusikanter till all ära men de får ju gärna ha någon form av talang.

Under dagen resturangbesök han tre musikanter med att irritera oss gäster, en galen kvinna som sjöng till en bandspelare. Hon kunde varken sjunga eller dansa, trots detta försökte hon med båda. Och våran lilla hund pyret blev helt livrädd för den hemska tanten och sprang under bordet och gömde sig. När mamma tog henne för att gå därifrån lite grann drog hon i väg mamma i 2000km/h. Nästa musikant var en gitarrist - för att tillägga hade hans gitarr bara 4 strängar och det lät förjävligt. Och precis när vi ätit klart kom någon med dragspel och hela familjen reser sig upp för att gå där i från hahaha

Sedan var det marknad på strandpromenaden så vi gick och kollade där ett tag, utan att hitta något speciellt. Mer en ett gänh med spanjorer som tyckte jag var väldigt intressant och en annan kille som kom fram och sa att jag ser ut som lady gaga - vilket jag inte gör!!!!!!!!! usch, inte ens här får man vara i fred haha

___

För tillfället är jag sjukt jävla röksugen men jag försöker att låta bli.. vette fan om jag kommer lyckas i alla fall haha.
Måste i alla fall gå och dricka lite is-te, as gott. Och kanske sätta mig och tjöta med familjen - alla fyra föräldrar haha

(det suger att det inte går att ladda upp några bilder ....... bajs)

Meddelanden
Postat av: Hetralix

Verkar ju vara underhålande att vara där :P kommer alltid folk som man kan lyssna på :P

2009-08-01 @ 02:07:50
Postat av: Dany Thunder

hahahahah!!!



FYFAAAN!! lider med dig jag hade personligen DÖDAT!!! dom där jäävla wannabe musikerna om dom kommit o stört mig när jag sitter o käkar:P



sen är jag SÅÅÅ SJUUUKT JÄÄVLA OTROLIGT FÖRBANNAT!! stolt över dig du kommer fixa detta o inte röka!! DET VET JAG!! du är bästaste bäst zandra<3!!!



puss o bamse bamsekramar<3^^

2009-08-03 @ 19:22:47

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0