one more time

Nu är det fullt ös på loves rum, det städas, fixas och packas. Jag får dock inte så mycket gjort eftersom jag fortfarande är sjuk och inte riktigt känner att jag orkar springa om kring och böja mig upp och ner med huvuverk och feber. Men i morgon bär det i alla fall av till stockholm, ska träffa Dany, Charlie, JJ Glitter, Breakdown och eventuellt Goldie.

Sen åker jag hem till Marks kommun på lördag morgon, framme på eftermiddagen sen blire sjukhuset och ta min spruta, hem och tvätta, packa, hälsa på mormor, köpa godis och coca cola och åka till spanien - i bil!

Och idag har jag blivit nästan 2000 fattigare :c Känns jävligt tufft just nu men jag vet ju att det är ett bra köp, jag har nämligen köpt en bärbar miniPC. Inbyggd webbkamera, 1 GB i ram, 120 gb hårdisk mm. ja, jag lär ju inte ångra mig.

Och jag tror jag ska göra ett uppehåll i rökandet i Spanien, sen får vi se om jag fortsätter när jag kommer hem eller om jag slutar, det r svårt att veta. Men jobbigt att behöva stanna bilen hela tiden för att jag ska röka? nej, man vill bara komma fram! jag går ju fan inte ens på toa!

jag kommer sakna alla väldigt mycket, speciellt Love & hans mamma. Hela flocken här uppe har verkligen satt spår i mej, jag är glad att ni är så bra och jag hoppas ni tycker lika bra om mig som jag gör om er!


Bild: Nova - en väldigt söt padda :)


PUSS!

Meddelanden
Postat av: Dany Thunder

det va så SJUUUKT!!! jäävla underbart o äntligen få träffa dig gumman<3^^!!!!!



GÖTTMOS!! som faan vare^^

2009-07-28 @ 23:45:52

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0