Ny design

Eftersom internetuppkopplingen här i spanien inte riktigt fungerar som jag vill så gick det inte att få in min header igår utan jag var tvungen att be världens bästa vän Nathalie om hjälp så nu är det i alla fall fixat och jag är väl halvnöjd! Det ser lite B ut men det beror ju på att jag inte har något ps - måste måste måste fixa det snart! Känns sjukt oproffsigt att inte ha det :)

Men nu tycker jag att ni ska kommentera vad ni tycker om den nya designen, så vad tycker du?

Idag har jag varit på stranden och schteekt, såklart! Varför ska man inte passa på?`Idag gick det inte några höga vågor, vilket är rätt tråkigt eftersom jag och min låtsaspappa Bengt brukar hoppa på dem och åka in i land (kan inte förklara bättre :s). Men efter de fina(&ömma) blåmärkerna jag har sedan gårdagens vågor är det helt okej! Dock var det väldigt vackert idag, vattnet var både blåare och klarare än vad det brukar. (havet i spanien brukar vara grumligt och du ser inte dina egna tuttar om du har vatten till halsen) Men färg fick jag minsann och solade topless lyckades jag med igen, så jag har minsann inga bleka tuttar i alla fall ;D


jag borde ställa mig i duschen och tvätta bort saltvattnet men som så ofta annars är jag för lat och drar ut på det! Och de jag vill allra mest egentligen är  att åka till Benidorm och kolla på skor haha eller kanske äta glass? eller oliver? åhh. nu blev det mycket här! Hahah dricka något borde jag göra, lätt att få vätskebrist :(


yeye, jag uppdaterar senare så glöm inte att hålla ögonen öppna!

PUSSpåer:*


Meddelanden
Postat av: Hetralix

Du har ju lyckats få det att se ganska så bra ut ju :) Varför missar jag alltid när folk solar topless :O

2009-07-31 @ 18:26:24
Postat av: M A D E B Y M E - F O T O

Denna var ju lika tråkig som den förra.

Likså du, kan ju inte hålla vad du säger ens. pfft!

2009-07-31 @ 19:04:34
Din Blogg http://madebyme.tjofs.se
Postat av: laerk @ bdb

Gillar den nya designen :)

Jag tycker att det blev lättare att läsa nu ^^

2009-07-31 @ 19:51:22

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0