morron morron

tjenixen, nu har jag precis käkat frukost. Fick inte ner så jävla mycket iofs eftersom jag har blivit sjuk. Har lägesyrsel, förkyld & skitont i halsen. Kommer nog tappa rösten inom en snar framtid - men det drabbar ju inte er mina kära läsare. Eftersom jag förtfarande kan skriva :D

Sommarvädret försvann med en pust och idag är det molningt och hotar med regnmoln. jag känner att det är lika bra eftersom jag ändå börjar sjukna in. Snart ska jag åka hem, känns jävligt trist faktiskt.. jag vet inte om jag åker på fredag, lördag eller söndag. Vilket som så ska älsklingen till sthlm och gästsjunga hos Breakdown. Jag vet fortfarande inte om jag vill gå, inget har övertalat mig till tusen. Känns som det finns bättre grejjer att lägga pengarna på - som tex löshår!

Har egentligen inte så mycket att uppdatera med, bloggen käns oviktig eftersom jag förlorar läsare hela tiden..

vi åkte i alla fall och badade igår, det var skitgött och inte alls så kallt som vid bastuvallen där vi badade förra gången :)

bild: där vi badade, rätt fint va?





pusshej!

Meddelanden
Postat av: Anonym

NORRLAND!

Haha, du är jättesöt du. Och grattis till 200 dagar :*

2009-07-24 @ 20:50:01
Din Blogg http://drhollywood.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0