I just died in your arms tonite

Hej, nu är det samma procedur som igår, jag vaknar tidigt som fan
och kan inte somna om för att jag är kissnödig, utan att de finns något att kissa ut.
Eftersom jag gick på toa när jag vaknade.

Detta gör att jag inte kan somna, fast jag sitter här och gäspar..
jag kankse kan gå och lägga mig om tre timmar i gen, kanske
har det blivit bättre då. Men då är det ju typ dags att gå upp?
Fan , detta kommer sluta med att jag sover bort hela dagen, kanske lika bra.
vad vet jag.

jag ska vara ärlig, jag mår inte bra just nu, inte mentalt.
Fick ett mail av min mormor igår, i princip står det att hon kommer dö,
snart. Väldigt snart. Det mailet resluterade mycket tårar och 
jag somnade gråtandet. Det resulterar även tårar nu, så nu ser jag inte
vad som är vad på tangentbordet.. Jag kan inte föreställa mig hur mitt liv
sett ut utan henne, hon har funnis vid min sida sen sekunderna efter jag föddes,
Varenda dag hela mitt liv, hon är som mina föräldrar fast 10 gånger om.
När jag var liten var det henne jag gjorde läxorna hos, när jag är i kris av 
pengar ställer hon alltid upp och ber om lite jobb (typ damsuga ett rum)
så får jag de pengar jag hade behov av, fast hon egentligen inte har råd
att ge mig dom alls.  Alla ni som tyckte om Michael Jackson-inlägget borde ära henne.

När jag var liten typ 7 -8 år någonting var jag min mormor och min lillasyster på Cypern.
Eftersom jag var borta från skolan hade jag fått i läxa att skriva dagbok. Det var då
jag fann intresse för att skriva, hon gav mig det. Hon lärde mig massa knep och metoder
för att göra det roligare. När jag kom tillbaka till skolan efter den semestern trode inte läraren 
att det var jag som skrivit min dagbok, det var alldeles för bra och välskrivet.
Hon har gett mig något jag förlitar hela mitt liv på genom att läsa på mediaprogramet.

nu orkar jag inte gråta mer, så jag avsultar här.
jag vill inte minnas mer, inte just nu!


puss'

Meddelanden
Postat av: michelle

bara något enkelt, inget komplicerat .

2009-07-06 @ 11:57:54
Din Blogg http://iidiotbarn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Finns här om du behöver prata och så :(<3

2009-07-06 @ 22:05:48
Din Blogg http://bananaspoon.blogg.se/
Postat av: Johanna <3

Zandra jag vet exakt hur det känns , samma sak om min farmor hon har vart borta nu i 2 år jag fattar fortfarande inte att hon är borta fort när pappa säger ngt om henne tårarna bara rinner men du jag finns här du kan ringa när du vill gmn jag vet vad jag pratar om när det gäller detta"

2009-07-08 @ 18:54:46
Din Blogg http://jsrivoltella.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0