Fallin' Rain - Rockweekend Dag 2

Rockweekend Dag 2 - 9 juli 2009

klockan 7 på morognen vaknar jag igen och märker att vårat tält är öppet samt att det ösregnar. Och att halva madrassen är dyngsur. Då har alltså idioten öppnat vårt tält när vi äntligen lyckats somna. Mindre pepp på festival blir vi när vi märker att i stor sätt alla kläder är halv om halvt blöta och ja, lakanet var ju bara att kasa åt helvete. Mindre pepp på festival men vi gav inte upp för det - även om det var nära. Therese och Ballsmash åkte hem samma kväll för att torka alla sina grejer men vi fick inte plats i bilden, men de fick förtroendet att ta med vårt täcke för att torka det.

Vi träffade Anton, Dowwe & Linda från sudsvall som kommit under nattet och satt i deras partytält och hade det party, träffade även en Mattias från värnesborg som bästavän snackat med el del, jadu - världen är liten..
Mestadels av den dagenm låt jag och Love och huttrade i tältet/sov/klagade på att det aldrig slutade regna. Men så kom kvällen och W.A.S.P entrade scenen och jag glömde för ett tag hur hemskt allt på rockweekend var. De gjorde verkligen ett super gig med sjukt bra låtar och Blackies röst håller till tusen.

Efter att inte sovit något alls i stort sätt natten innan var jag trött så när W.A.S.P slutat lira gick jag till vårt genomblöta tält och la mig - för ytterligare en blöt och jobbig natt! Både jag och Love vakande ett flertal gånger med knäna under hakorna eftersom det var blött på madrassens fotända. Eftersom det var såpass kallt hade våra leder i knäna förfrusit och det gjorde ont som in i helvete att räta ut dom!


edit: L.A Guns lirade, skitbra!


Meddelanden
Postat av: ♥Transan/Jonas/♥

/Svar/ haha eller hur :P

2009-07-14 @ 21:05:35
Din Blogg http://transan.blogg.se/
Postat av: Sandra

sv: jag tror inte det är detdära, kollade upp det på intenet och symptomen stämde inte riktigt in som tur va :3 få se om det går över om nån dag, ska in till läkarstationen på torsdag och kolla mitt knä så kan ju passa på att fråga då!

Hoppas du kommer få lite mer tur resten av rockweekend! :D

2009-07-15 @ 01:15:58
Din Blogg http://bananaspoon.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0