everybody knows

Hela huset fullt? jorå, igår kom Loves syster Tilon som är jämngammal med mig. Och så kom kursdeltagare med sina hundar eftersom det hålls kurs här hela helgen. Så vi blev huxflux 14 pers. Det är rätt mysigt eftersom alla är jätte trevliga och pratglada och barn finns det med :)

Under sommaren har jag blivit hemsk barnkär, det känns bra eftersom jag vekligen inte var det förut. Trots att det känns som jag slängt hela sommarlovet i sjön genom att åka 90 mil bort och inte kunna träffa mina närmst vänner utan bara isolera mig med min pojkvän i norrland så känns det som jag mognat väldigt mycket och blivit en mer respektfull och förstående person. Och genom att gå in på adela (internetsidan alla LBS elever har en inloggning på för att kunna hålla koll på uppgifter som ska lämnas in och sin frånvaro ect) fick jag reda på att jag kom i på journalistikinriktingen, jag är glad men fyfan vad mycket plugg tvåan kommer bära med sig.

Och jag förstå när folk säger att jag är tråkig för att jag inser att jag måste prioritera skolan före nöje, och att jag även gör det. Men jag har funderat på det och nu är det ju faktiskt så att jag valt media i borås för att kunna få en bra utbildning, jag har valt att pendla nästan 4 mil (8 tur & retur) varje dag för att jag skall kunna göra något av min framtid. Så nu måste jag sattsa! det är ju trots allt bara 3 år av mitt liv och nu återstår bara två. Visst fick jag rätt schyssta betyg i ettan men jg är inte nöjd för jag vet att hade jag sattsat och kämpat hårdare hela tiden och aldrig slappnat av hade jag lätt haft MVG i allt utom matte och kanske idrott. Fan, varför gjorde jag inte bättre ifrån mig?

När jag gått ut tvåan måste jag ha bättrat mig! Jag ska vara nöjd med mina betyg och min prestation även om jag kommer vara så jävla slutkörd att jag inte ens orkar äta, sova eller leve. Men kan andra klara det kan fan jag med!

NU KÄMPAR VI!


sommarväder idag, fett soft! Nu ska jag ut och röka :D sen kanske vi drar och badar ett gäng, fast fyfan vad kallt det är! :o

Meddelanden
Postat av: Cia

Älskar frisyren! :D helt fantastisk!

skillnad från mitt hår som aldrig reser sig mer än en millimeter från knoppen =/

2009-07-19 @ 02:55:20
Din Blogg http://fica.se
Postat av: Dany Thunder

KLART SÅ INNI HELVETE DU KOMMER FIXA DETTA=)!!!



tror stenhårt på dig<3!!



DU ÄR BÄST!!! är redan sjuukt stotl över dig gumman<3^^

2009-07-28 @ 23:41:11

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0