6 saker jag är jävligt trött på

#1 Personer som inte vågar stå för sina åsikter, personer som minsann ska kritisera utan att ge den kritiserade möjlighet att försvara sig. Personer som ska ha åsikter om allt och inte lyssna till andras teorier/åsikter. Ja, jag sorterar allihop under samma kategori.

#2 Att min älskling inte är här så jag kan pussa på honom! Vi funderar ju på att åka till spanien nästa sommar men jag har börjat fundera på London? kanske? Om du läser detta älskling vill jag bara säga att jag saknar dig & att jag älskar dej!

#3 Att öl smakar piss, finns många anledningar till att jag hatar det och det är bland annat att det ser jävligt gott ut, att det är jävlig billigt i spanien, att det släcker törsten och att det är jobbigt att alltid behöva säga "nejtack, jag dricker inte öl" & sedan få förklara varför. Sen kom jag på att när det blir kroggdags för min del, om någon då möjligen skulle vilja bjuda på en öl - vilken diss att tacka nej? haha nejdu, jag får fanimej lära mig dricka öl!

#4 Att sommarlovet är alldeles för kort? när man var lite kändes det som en halv evighet men nu är hela lovet bortblåst på bara några sekunder? Det suger jätte mycket, har ju inte gjort något speciellt på hela sommaren typ, är iofs mitt egna fel. Fast nätterna med Love ångrar jag inte, inte ens dom i ett dyngsurt tält på rockweekend för han är bäst i världen!

#5 Vänner, vänner man förvände sig väldigt mycket mer av. Vänner man trode man betydde något för vilket man uppenbarligen inte gör. Vänner som inte ens kan skicka iväg ett sms om att man är saknad fast man gjort det flera gånger själv. Usch vad trött jag blir. Och dessutom förväntar de att man ska låtsas som ingenting? hmm.. kanske dags att byta vänner?

#6 Lögner, de tjänar ingenting till för sanningen kryper allid fram ändå. De orsakar bara besvikelse och förstör tillit. Och för mig som har väldigt svårt att lita på folk till 110% gör det ont när ett förtroende jag jobbat så hårt på att kunna ge krossas. Men jag är glad att det finns personer man verkligen kan se på dem när de ångrar sig, något lättare att förlåta då även om det kan ta lång tid innan ett förtroende byggts upp igen.

jaha, det var väl min lilla lista, kände att min blogg behövde den! Tråkigt att ni inte kommeterar mina kära läsare. Men jadu, jag kanske inte är så intressant. Kanske borde starta en blogg som ingen vet vad den heter eller lösenordskydda denna? jadu, vi får väl se. Beror på om någon tänker läsa helvete eller inte! här kommer ett videoinlägg!




irriterande blänk i glasögonen, i know!

Meddelanden
Postat av: Dany Thunder

SÖTO<3^^!!!



sweeet väska som faan allså;-)



ang förslag på vad du ska snacka om.. JAG!! personligen skulle tycka det va rätt så intressant faktikst!! tro det ell erj^^



om du typ kanske inte varje dag.. det kanske är sjuukt jobbigt men.. ja varannan ellr var 3:e kanske du orkar:)



berätta typ lite va du gjort på dan/dagarna.. vad du sett . kanske handlat.. ja du fattar..rätt så intressant för en annan som alldrig varit i spanien:)



puss o bamse bamsekramar!!



DU ÄR BÄST GUMMAN=)!!

2009-07-29 @ 00:03:25
Postat av: laerk @ bdb

Älskar din blogg alltså :D

Ditt sätt att prata på och din dialekt = win!

Jag läser bloggen när jag har tid (:



Och släng gärna upp 3 videoinlägg per vecka eller något :)



Hade bäst i Spanien // laerk

2009-07-29 @ 00:27:35
Postat av: missmartini

coolingväska ! =) du borde snacka lite om din stil , jag vill gärna veta varför å hur du började med den :) puss å kram skumbanan ^^

2009-07-29 @ 12:21:06
Postat av: Åsa, HUNDraelvan

Pst - Det GÅR att leva utan att dricka öl! För det ÄR ju faktiskt inte gott... (Varför plåga sig i onödan?)



Take a tip from one who has tried - and survived...^^



2009-07-30 @ 15:30:21
Din Blogg http://egetbevag.se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0