:/

jag vet att du kommer läsa det här, fomodligen om några timmar när du vaknat upp ur din skönhetsömn igen. jag vet inte hur jag ska säga allt jag har i huvudet, det blir liksom aldrig tillfälle. Men jag vet att du kommer se det här, kanske och förhoppningsvis när du har tid att läsa, tid att fundera.

Du är det finaste som hänt mej och jag säger det hela tiden, jag vet. Har du redan tröttnat på mej? Jag har satt dej så högt över mej, vi är inte jämnlika i mina ögon för du står så högt på mitt berg. Därför är jag hela tiden rätt att du ska lämna mej, att du ska inse hur ickevärdig jag är dig och din tid.

Hjärtat, din tystnad gnager på mej. Jag ser i dina ögon att det är något du inte riktigt kan släppa tankarna om, dela dom med mig istället för att vara tyst, din tystnad och din fundersamma min skaver. Jag blir osäker, inte på vad jag själv känner utan på vad du känner.

Jag vill höra om jag inte duger, varför jag inte duger. Jag kan så mycket mer, jag lovar.

jag kommer inte kunna sova i natt, och inte nästa natt heller. Jag kommer inte kunna sova förän jag är vid din sida, bekväm igen. Vackrast hjärtat. Förlåt. Detta är nog helt fel sätt


jag älskar dej
du är bäst
// Din Zandra

Meddelanden
Postat av: Luke

Fint skrivet. Får hoppas han öppnar sig. =)

2009-12-08 @ 23:04:34
Postat av: Anonym

känner precis likadant..

det är äckligt hur lit vi har det.

btw as snygg blogg!

2009-12-08 @ 23:42:40
Postat av: Becca

Jättebra blogg, verkligen!



Jag har några önskningar: Skulle du kunna visa i bloggen hur du får ditt hår så fluffigt och fint? Sedan undrar jag också om du kan berätta vad för ögonskugga du har på din header? :)



Kram Becca

2009-12-09 @ 10:47:47
Din Blogg http://zombieinc.blogg.se/
Postat av: L

Sådär kände jag också med min pojkvän, och han öppnade sig tillslut, dock slutade det hela med att han lämnade mig, men jag hoppas att det inte blir så för er! (=

Postat av: Andii TrashKandii

Vakkert skrevet :) Lykke til...!

2009-12-10 @ 05:29:28
Din Blogg http://sassylittlelassie.blondie.no

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0