Do you love me

Fick ett ämne att skriva om av Johanna, tack så mycket.
jag ska skriva om familjeprobelm, och jag kommer utgå från mitt egna,

Vilket innebär att inte vara accepterad för hur jag ser ut. Min stil
provocerar min mamma, tydligen. Och näst intill varje dag får jag höra
hur hemsk jag ser ut. För mig räcker det alltså inte att höra det från i
dioter på stan eller på bilddagboken. Utan det kommer även från mitt egna hem.

Jag vet inte själv hur jag orkar, och ni undrar säkert varför jag inte bara ber dem hålla käft.
Men självklart har jag gjort det, men

Meddelanden
Postat av: Jessika Kleveborn

förstår vad du menar, min familj kan inte heller riktigt acceptera hur jag ser ut :/

2009-12-10 @ 11:59:01
Din Blogg http://undeadthoughts.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker att det är hemskt att din egen mamma klagar på hur du ser ut :/ ingens föräldrar ska få säga sånt till sina barn. Du förtjänar inte det :/ <3

2009-12-10 @ 19:11:58
Postat av: Samantha

Helt sjukt ;O

Tycker du gör helt rätt i att skita i dom.

Du är unik Zandra!

2009-12-10 @ 21:19:32

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0