BDB

Min nya bilddagbok blev borttagen den med, så nu är jag tillbaka som RocknRollBabe där. Så bevaka :*



Meddelanden
Postat av: Kajsa

Jag bevakar dig, men fy vad störande att de står att jag inte har tittat på 2 st.. Dig med andra ord.

Och du är borttagen, så man kan ej få bort de ju!

2009-12-08 @ 14:54:51
Din Blogg http://sheeskake.blogg.se/
Postat av: Emmaa

Varför tar dom bort den?

2009-12-08 @ 15:48:08
Din Blogg http://emmaagunnarsson.blogg.se/
Postat av: Natalie

asså ett tips, vänta me å lägga ut bilder med hud. ta dt försiktigt å lungt, så blir den int borttagen

2009-12-08 @ 15:49:53
Postat av: Liinamathisen @ bdb

jag har letat förgäves(stavas?) efter din blogg,

och vet du hur GLAD jag blev över att ha hittat dig igen?:D

eftersom din bdb var borttagen och jag inte kom ihåg din blogg så hade jag nästan börjat tappa hoppet. så nu tänker jag lägga dig i "favoriter"!

du är fortfarande min idol, (L)

2009-12-08 @ 20:43:24

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0