22.04

hej, känns som klockan är max 17,00 men inte då. Sov iofs en stund innan. Tjatade på baby att han skulle sluta sova och gå upp vilket slutade med att jag blev så trött så jag gick och la mej.

Vaknade av att en gubbe(40+) ringde från dolt nummer och sa att han älskade mina bilder, samtigigt hörde jag det typiska "runk-flåset" så jag bad han dra åt helvete och la på, så jävla vidrigt alltså.

Förövrigt var jag och sidney nyss på ica och köpte cigg, chips, coca cola och dip. Känner mej ngt tjock och i natt ska vi vara vakna och kolla på film och one tree hill (börjar med säsong 1) och sen blir det säkert ngt moonlight-avsnitt också.

Det är mysigt att kolla på film och så med honom, för han är så mysig. Plus att hans famn fanimej är den bekvämaste av dom alla.

Nu står stackarn och diskar så jag känner att jag åtminstone borde gå ut i köket och ta en cigg så han har lite sällskap.

later ;D


Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0