21.40

jag tänker för mycket, alldeles för mycket...


jag oroar mej, snälla säg bara att jag har fel. Jag vill inte att det ska vara såhär, jag vill verkligen inte! säg att jag har fel.

jag tvivlar på att det blir någon sömn i natt, just nu är jag för nojjig för det. Jag är på bristningsgränsen till tårar hela tiden, och har i och för sig varit i princip hela dagen. Så fort jag hinner tänka så balanserar jag på en väldigt tun pinne...

okej.. där brast den. Nu gråter jag - woho. jag kan gråta omänskliga mängder, jag kan gråta för minsta lilla. Ibland är det ganska skönt att gråta, men inte nu - inte denna gången. För nu är det räddslan som gråter, räddslan som växer inom mej.




__


imorgon ska jag till körskolan, måste lämna borås 15.00 men jag slutar 13.00 så jag vet inte vad jag ska göra. jag vet vad jag vill göra, men jag vet inte om jag vågar. snälla baby - hjälp mej.



nu ska jag krypa ner, orkar inte vara vaken.

Meddelanden
Postat av: Tiny.

Babe, du vet att jag finns här om det är något! :*<3

2009-12-09 @ 21:59:07

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0