20.12

jag har en hemmafru, eller en hemma man rättare sagt. För tillfället står han i köket och lagar mat till oss, duktig som han är. Är det konstigt att jag trivs här med honom? Skulle inte tro det! :O

Jag vet inte riktigt hur det ska gå med min sömn i natt alltså, sov till 17.01 så jag vet inte riktigt hur jag ska komma i säng i vettig tid idag. Och ännu mindre hur jag ska kunna ta mej upp till skolan i morgon .___.


helgen har varit sjukt chill, bara varit med mitt hjärtegryn och kollat moonlight, one tree hill, the game & spelat guitar hero haha. Kan ju tillägga att jag förövrigt är sämst på GH och att spela det klockan sju på morgonen utan sömn gjorde fan inte saken bättre - shit jag suger verkligen på det spelet :O



du är det finaste som finns, tack hjärtat för ytterligare en sjukt bra helg





Förövrigt tänkte jag vara lite snäll och länka några vänner/bekantas band. Dom är härifrån Borås och jag har sett dem live två gånger (dock med annan sångare) och det har varit helt awesome båda gånger. Sen är det goa killar också som är sköna att umgås med. Kolla deras myspace här! breath är min favorit :3





Meddelanden
Postat av: emelie

skitsöt bild!

2009-12-06 @ 20:28:22
Din Blogg http://rockcandy.blogg.se/
Postat av: Hetralix

kul att du blockar mig på bilddagboken -.^? eller något.. hoppas du inte blev delitad.. men tror du har blockat mig..



anars kan du adda [email protected] och säga vad som hänt.. ^^

2009-12-06 @ 23:03:38
Postat av: Anonym

kärlek är vackert

2009-12-07 @ 19:46:49
Postat av: Anonym

så himla fin bild !

2009-12-11 @ 21:09:47
Postat av: Anonym

så himla fin bild !

2009-12-11 @ 21:09:58

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0