19.55

Hemma hos baby, han fixar sej. Vi ska till ica och hämta ut hans paket samt handla ngt att äta och glass. Tänkte försöka få ner hans eventuella feber lite grann.

Eftersom han inte mår så bra så tar vi det lugnt åtminstone idag och så får vi se hur han mår sedan. Känns både bra och dåligt att jag är här. Känns bra för att jag får pussa på honom (egoistisk som jag är) sen hoppas jag väl att jag ska ge honom lite lycka och "må-bra-effekt". Men det känns också som jag är lite i vägen för egentligen vill han nog bara sova :/

Ja, han är i alla fall fin, så fin att jag blev tårögd förut och var tvungen att gömma mej under täcket lite grann (fan vilken tönt jag är)

Just nu sitter jag och lyssnar på Crashdïet och det hade verkligen varit sjukt kul att se dem på rest in sleaze i februari :3


aja, det var allt för mej.
bilder kommer la senare eller ngt ^^

Meddelanden
Postat av: linaaaaa

jag medhåller om crashdiet, vill me se dem! :D

2009-12-04 @ 20:22:40
Din Blogg http://rrep.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag ska på rest in sleaze :D

2009-12-05 @ 13:18:00
Din Blogg http://crashcourse.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0