141209

Nu har jag matte, ja dör. Så sjuuuukt tråkigt. Jag hatar verkligen matte, och matte B är alldeles för mycket för mig. Jag klarade knappt Matte A och detta är en omöjlighet. Jag kommer INTE klara matte B.

Det är för mycket och alldeles för svårt, regler hit och det. xyzäödasko bokstäver åt alla håll och kanter. fan heller. Logiken försvann för länge sedan.



Helgen har varit bra, fyra dagar och sen jullov - helt underbart. Så jävla välbehövligt. Dock suger det att pengarna nu är slut och jag är än så länge inte klar med Sidneys julklapp. Men jag får låna pengar av mamma eller något.

Efter skolan ska jag träffa Rickard och vi ska kolla kläder åt honom, sedan ska jag bara åka upp till Sidneys lägenhet och hämta min feta väska.

hemhem hem och sova. nomnomnom


jag saknar mitt hjärtegull

Meddelanden
Postat av: ida

bloggar du inte längre? :(

Älskar din blogg!

2010-02-21 @ 00:00:38
Din Blogg http://iidaallansson.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0