131209

ja, party igår blev det allt. Lite flippat faktiskt. Nona kom hit och vi köpte mer vodka. Slutade med att nona hälde ut ett halvt glas rent så jag och hon typ "smörjde" in varandra i det haha.

Sedan körde vi sanning och konsekvens och ja, det slutade med att jag sjukligt nöjd smiskade nona i bara trosor och bh, samt att jag och nona bara satt i underkläder/låg i sängen.

Vi smörjde in varandra i bodylotion och jag skickade sms till Josh och skrev att jag var fruktansvärt kär i honom bara för att det var min konka, antar att jag skrämde honom lite grann.

natten var störd helt enkelt.
Jag strulade med allihop, jag och nona blev fotograferade när vi låg i sängen och ja, asgarvade. Jag gick helt random på att ha fyrkant nästa helg(!?) och jag låg och gjorde "munpruttar" på Nona typ en halvtimma runt 3 i natt.
Slutligen började folket somna in, alla utom jag - för jag låg ihoptryckt mellan Sidney och nona och lyssnade på dem när dom snarkade i otakt.

sen finns det väl en helt del mer som inte behöver nämnas så officelt haha

en bra kväll i alla fall, tack allihop!


Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0