11.56

jarå, både jag och baby är vakna tidigt idag. Sedan typ halv åtta eller ngt?
Känns lite skumt för ja, klockan är inte ens mycket men det känns ändå som om den skulle vara det haha.

Jag har inte lika ont i magen nu, känner av det men det är inte sån smärta som det var i natt. Fyfan vad ont det gjorde. Tror aldrig jag vaknat av att jag skrikit på grund av smärta alltså.

Kvällens plan är väl att försöka hitta någon fest att dra på, hade ju varit sjukt kul att träffa lite folk och så.

baby är helt underbar. Han väckte mig i morse med massa pussar och sa att jag var vackrast i världen, mitt hjärta slog volter. Han är fin, min underbara pojkvän. Förövrigt är det svinkallt i lägenheten så vi har lite ljus tänt och så! ;D


aja, skriver la sen eller ngt :P


Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0