101209

Idag mår jag betydligt bättre. Ska träffa baby sedan fast det blir inte så länge eftersom jag ska till körskolan idag så jag kan börja övningsköra - AWESOME!

Jag är pepp som fan på körkort nu alltså, kanske lite tråkigt för alla i min ålder håller ju typ på med körkortet nu. Men jag behöver det ju liksom eftersom jag bor i skogen och inte kan ta mej därifrån. Sen känns det ju jävligt gött att ha den friheten liksom. Att kunna åka vart jag vill när jag vill, sen är det ju verkligen ett plus när man söker jobb!

Just nu har jag haft samhäll, slet ju som ett djur igår med detta jävla arbetet och Sonny berättade att vi har tills i morgon på oss också, vilket innebär att jag inte hade behövt slita som ett djur igår :C
Jag satt fan i typ fyra timmar i går, skrev tills jag började gråta för att jag inte orkade mer.


jag saknar dej baby


Meddelanden
Postat av: Lissy

ahh love you ;)

2010-10-14 @ 00:14:26
Din Blogg http://beautysweetlove.blogg.se/

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0