071209

jag är typ världens klant, seriöst. Jag åkte till Sidney efter skolan och somnade i hans säng, hade ställt alarm på klockan 16 för att jag skulle hinna med sista bussen som går från södra 17.40.

Tror ni inte jag stänger av larmet och somnar om, vaknar tio i sex - missade alltså bussen. Så det blir att sova här i natt igen och jag vet inte riktigt hur glad Sidney är i det... känns som han vill vara ensam (vilket jag iofs förstår).. Men det känns som jag är i vägen vilket är jobbigt. Jag vill inte vara till besvär och framförallt inte påträngande. Jävla klantarsel jag är.

Nu sover han igen och ja, jag sitter här ensam och vågar inte väcka honom eftersom, ja som sagt. Jag vill inte vara till besvär...

det var väl dagens update, har inte gjort ngt ovanligt.. skolan liksom.


du är så underbar, snälla sluta inte tänka på mej och ännu viktigare, sluta inte vilja ha mej.



Meddelanden
Postat av: Anonym

sluta röka :( snälla. kasta inte bort idtt liv. du kunde väl ta och skriva om varför du röker/ varför inte sluta?

hälsningar en trogen läsare

2009-12-07 @ 19:50:24
Postat av: Anonym

Känner igen mig i det där :/ har hänt samma för mig flera gånger. Men hoppas att det blir bättre imorgon! Ta hand om dig :)

2009-12-07 @ 20:30:12
Postat av: MO

Vadå inte vill vara till besvär? Hoppas det är inbillning från din sida, varför skulle han inte vilja ha dig där om han älskar dig (är kär i dig)? Om det är så så skulle ju inte jag ta de iaf. Hoppas de är nå i ditt huvve, han vill säkert att du stannar! :).

2009-12-08 @ 13:20:37
Postat av: Soldieroflove@bilddagboken

var inte orolig för att han tycker att du är i vägen, det kanske bara är så att du känner att du är i vägen, det kanske inte är så alls.. om är rädd att sin partner känner så, så blir allt så stelt o inte så avslappnat i varandras närhet o därav glider man ifrån varandra.. tycker han att du är i vägen, så säger han nog det. eller så får du helt klart fråga honom om han tycker det :) sköt om dig och var mindre rädd. kramar av ljus o värme till Er

2009-12-08 @ 21:34:56

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0