061109

Hejhej, vaknade nyss. Var vaken hela natten för jag och baby tänkte gå ner till viskan och ta en kaffe men självklart orkade jag inte, inte han heller skulle jag tro. Mest för att det regnade. Så vi var vakna hela natten fram till klockan tio i morse.

Jag kom nu på att det inte var så smart, har sovit i fem timmar och känner mej som en zombie och att få upp Sidney nu kommer vara omöjligt. Jag ska snart gå och lägga mej och sova mer men det kommer vara svårt att komma i säng en rimlig tid i kväll och det kommer bli ännu svårare att ta sej upp till skolan imorgon samt att fungera som en människa.

Men det är smällar man får ta antar jag.

Idag fyller förövrigt Love 20 år så grattis till honom.


aja, later I guess







Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0