041209

varför är det så kallt ute? Jag saknar faktiskt spanien, eller i alla fall värmen, som fan. åh, havet.

I helgen ska jag vara med Sidney, tredje helgen i rad. Jag ruttnar inte i skogen längre, jag har fått ett liv.
Nej, men seriöst, jag älskar att spendera tid med honom, tiden går väldigt fort tillsammans med honom. Jag känner glädje och lycka.

All jävla deppighet jag hade så ont av för bara några veckor sedan är som fullkommligt bortblåst, skönt som fan. Han är lycka för mej och jag tvivlar hårt på att om jag kan vara lyckligare, jag må ha sagt det för mej jag har nått en helt ny nivå.

jag är så lycklig med dej baby

Jag har fått en så sjukt flummig idée påtalomingenting. Men ja, ska berätta för Sidney sen haha
OCH jag har med min kamera så FÖRHOPPNINGSVIS blir det bilder i helgen :3


bild från soluppgången i spanien, jag vill tillbaka - delvis.
jag vill inte träffa honom igen, men landet är det inget fel på





Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0