031209

tillbaka i min skog, skogen jag inte saknat.
jag saknar bara Sidney när jag är här, det suger. Tiden verkligen krypeeer fram, helt seriöst. När jag är i borås rusar tiden och fem timmar känns som max en kvart, ganska skönt faktiskt. Det känns aldrig långtråkigt om jag säger så.

Känns nästan inte som om jag bor här längre, jag känner mej mer som en "gäst" - kanske mest beroende på att jag och min mamma inte bråkar, tror inte vi har bråkat sen jag och Sidney blev tillsammans, det vill säga tre veckor sedan och det är ju helt awesome eftersom jag och min moder brukar vara ganska duktiga på det annars :/

På torsdag ska jag förövrigt på kurs på körskolan så jag kan börja övningsköra med mamma, känns ju som jag kommer ha mitt körkort strax efter min 18-års dag, soft som fan. Kan ju säga att jag har ganska mycket plus i kanten för min mamma är trafikskolelärare så jag kommer kunna köra mycket och framförallt lära mej rätt från början. Synd att det är så dyrt bara!

åhhhhä, jag vill tillbaka till Sidney, till mitt hem - det känns som hem. Mycket mer hem än här, jag tror det är ngt posetivt. Är dock lite rädd att Sidney ska tröttna på att jag sprider ut alla mina grejjer i hela lägenheten D:

jao, dags att runda av antar och gå ut och röka - i mina nya öronmuffar som jag köpt idag, vita och jättefulsöta.



puss


Meddelanden

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0