021209

hemma hos Sidney, ska snart bleka min utväxt - wohoooooo känns ju som det är på tiden!
Har planer på vad Sid ska få i julklapp nu i alla fall, vet inte vad han kommer tycka om det men vi får se haha

Skolan var sjukt go idag, har ju haft tema dagar denna veckan och idag hade vi streetdance vilket var kul eftersom jag inte dansat på så jävla länge. Och sen var det en föreläsning om målbild vilket motiverade mej, men lika fort som motivationen kom försvann den dessvärre. Sen var det massage och mindfulness.

Undet mindfullness'en skulle man lyssna på en grej, vilket gör att många somnar för att man känner sån avslappning och precis i det där stadiet man är sekunderna innan man somnar går skolan brandlarm, sjukt typiskt. Så det var bara att gå ut i kylan och frysa röven av sej.

Sen fick vi gå in igen och lyssna på den där grejjen vilket gjorde att jag somnade :3

sen åkte jag hem till Sidney och han lagade mat - nomnomnom
jag tycker min man är allt för bra, tss :$

nu ligger han på soffan och ser allmänt underbar ut så nu ska jag gå och äta upp honom sen ska vi färga mitt  hår


later folkz




Meddelanden
Postat av: Erica fru och tvåbarnsmamma

hejsan! Nu är jag här och tassar igen;=) Ville mest önska en trevlig kväll! Och säga att jag bytt bloggadress...den nya är mycket bättre!!!Massa mode, lyx och mitt glamourösa liv som ung fru KRAM

/Erica

2009-12-02 @ 23:49:24
Din Blogg http://erica.myshowroom.se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0