011211

varför är jag vaken såhär dags? Juste, urinvägsinfektion. Fan vad jag hatar detta, jag orkar inte. jag kan ju inte fortsätta såhär eftersom det förstör min sömn och jag vågar påstå att det är viktigt att jag får den eftersom jag går i skolan ect ect.

så nu är det ca 50 minuter sedan jag vaknade och inte en jävel är vaken, vet inte om jag ska gå till skolan i morgon eller om jag ska ringa vårdcentralen i stället och åka dit. Men dom kommer ju undra hur det kommer sig att jag är där igen, för urinvägsinfektion, igen. Det är liksom mindre än en månad sedan jag var där senast och fick recept på antibiotika...

åh, det gör ont, jag är kissnödig. Kan man sova på toaletten? .. nej, jag antar att det inte kommer funka.

ajaj, har inte mkt mer att skriva, mer än att jag saknar sidney och han är det finaste som finns


Meddelanden
Postat av: M

usch känner verkligen igen det där! förra året fick jag penicillin mot urinvägsinfektion 6 gånger... inte roligt. rekommenderar STARKT att gå och kissa efter sex och kanske tvätta av sig lite. det hjälper prima för mig iallafall!

2009-12-01 @ 05:43:27
Postat av: Anonym

knulla mindre då :)

2009-12-07 @ 19:37:28

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0