WOHO

jag har nyss lyckats nå någon grannes öppna nätverk vilket innebär Zandra = blogga!  WOHO! har suttit och surat hela dagen över att jag inte kunnat uppdatera eftersom jag inte haft ngt internet. Känns ju rätt surt att förlora alla nyfunna läsare genom dålig update lixxom! Men nu hoppas jag att jag kan nå detta närverket några dagar framöver så jag kan uppdatera er om mitt liv här i spainen.

Idag är det förövrigt bara sju dagar kvar till vi åker hem, åtta dagar kvar tills vi berläknar att vi är hemma - ska bli så jävla skönt! Saknar alla sjukt mycket, speciellt Jennie, Nathalie och klasskamrater osv eftersom jag inte träffat dem sedan skolavslutningen! Ska verkligen bli skitkul att ses!

tänkte köra en Hiss & Diss, varsegod!

# Att jag bränt hela min framsida, det vill säga mage, bröstet, benen och ansiktet så det gör riktigt jävla ont! Och jag kan inte sola något mer på stranden förän svedan lagt sej :/ kanske inte hinner mer något mer schteek vid stranden :(

# Att jag kanske har fått en wipler( stavas??)-skada av olykan i Tyskland,- fick en muskellåsning under mitt högra skulderblad igår vilket resulterade i att jag inte kunda använda min höger arm, sedan förflyttade sig smärtan till min nacke vilket gjorde att jag fick fullkomlig nackspärr. har aldrig haft så ont i hela mitt liv. Vill seriöst typ skära halsen av mej. En familjevän vi lärt känna här i spanien kände lite på min nacke och berättade att jag har fått ett fel på min ena ryggkota i nacken - den har förflyttats i en hastig rörelse...

# At jag inte lyckats hålla mig ifrån ciggaretterna ... men typ 8 st på två veckor måste jag vara stolt över!

# att jag saknar min älskling - såklart

# Att det är rättegång snart - göt ont i hela magen - jag vill inte!!!!!!



# Att jag lyckats koppla upp mej på internet så jag kan blogga!!

# Min statestik här på bloggen - I LOVE IT! (ja, att den ökar alltså)

# Att jag är brun(där jag inte är röd :P)

# Att jag är blond - GOD I LOVE IT!

# Att jag kom på att jag fan ska få lön denna månaden med - wohooo

_______

hahah en rolig grej så här för övrigt då - köpte en ny BH i förrgår, kan visa i videoinlägg någon gång, den säger att jag har 80B i storlek! Stämmer inte alls med känns lite gött ändå. Den är förövrigt skitsnygg och värsta läckra push-up'n, Kostade 2 €! Fundera på att köpa en till Nathalie, för hitta en skitsnygg i zebra mönster men vettefan om den passar :S och nu när storlekarna är så konstiga så blir det ju lite svårt!


aja, nu ska jag röka sen sova. Långt inlägg - I'm sorry! Men har ju inte uppdaterat på hela dagen! Ny uppdatering kommer i morgon OM jag lyckas nå internetanslutningen :P


PUSSpåer:*

Meddelanden
Postat av: näthlyy

haha oj då :O Säger som dej, alltid gött när något sånt händer, bah "wow mina boobs är större och det är något positivt"



AW DU TÄNKTE PÅ MEJ!!!!!!!!

2009-08-10 @ 00:11:15
Din Blogg http://wildisthewind.blogg.se/
Postat av: näthlyy

svara här :P



Kan förstå dej, jag hade också blivit glad :D dock inte när det gäller kläder, hade känt mej som värsta fettot!



Jo gör det! du kan väl alltid fråga annars? :P haha<3

saknar dej med!!!!!!!! vi måste som sagt ha en helg för oss själva efter du komit hem någon gång!<3

2009-08-10 @ 00:27:17
Postat av: Max/Pshycoone

Du är saknad av många, bl.a. mig. <3



BTW - den korrekta termen bör vara "whiplash" som, om jag minns rätt, härstammar från engelskan. :>

BTW2, ge mig lite solschtek istället? Fick en chock när mamma kom hem från Varberg & jag insåg att jag var blek. :<



<3

2009-08-10 @ 00:31:07
Din Blogg http://pshycoone.blogg.se/
Postat av: missmartini

rättegång? :S

2009-08-10 @ 01:01:42
Postat av: Hetralix

Du kommer inte förlora mig som läsare :)



Mvh Hetralx

2009-08-10 @ 09:14:13
Postat av: RnRb

svar till nathalie:

hahahjo, det kan jag ju förså!



men jag köper den i dag då, hoppas den finns kvar (fanns bara en) hahaha och dessverre kan man ju inte fråga eftersom de bara kan kinesiska och spanska och det kan inte jag xD haha



jo, det får vi ha! kan ses den 18onde om du vill? love kommer ju den 19onde och stannar över helgen så.

Puss

2009-08-10 @ 10:00:08
Din Blogg http://itsrocknrollbaby.blogg.se/
Postat av: Sonny

Får också lön denna månad :D

2009-08-10 @ 11:54:09
Postat av: Dany Thunder

ÅÅÅÅÅH=(!!



stackare!!! lider verkligen ed dig<3!!!!



men allt kommer bli jättebra!! lovar dig=)!!



puss o bamsekramar!!!

2009-08-11 @ 12:58:04

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0