videoinlägg!


Meddelanden
Postat av: tove ,

du passade i glasögonen , synd bara att du inte kan ha såna bågar :/

2009-08-31 @ 21:25:38
Postat av: katja

för det första håller jag verkligen med tove, du passade skitbra i dem! och även i de du har nu.

och sen måste jag också säga att jag verkligen ser upp till dig som faktiskt VÅGAR sticka ut, det är något av det starkaste som finns. och just att du säger ifrån nu också, gör det ännu bättre.

så fortsätt med det :) och gud vad du är snygg människa!

ursäkta FÖR lång kommentar -.-

2009-08-31 @ 22:02:33
Din Blogg http://katjadiana.blogg.se/
Postat av: PepperRedAlain-bdb

Nice synd att du inte kan ha dom bågarna eftersom dom passade dig, men dom du har nu ser bra ut dom med =D och skönt att där e någon som vågar säga till om de me stilar (Y)

2009-08-31 @ 22:30:26
Postat av: malin

du passa bra i dom där glasögonen =) synd att du inte kan ha dom ;/ gillar din blogg :D!

2009-08-31 @ 23:08:30
Din Blogg http://maaaliihn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag älskar dina glasögon som du har nu!

2009-08-31 @ 23:15:08
Postat av: sara

älskar din blogg å dina glasögon, dom som du testade passade också, men du är fin som du är (:

2009-09-01 @ 06:56:55
Din Blogg http://plunkblunk.blogg.se/
Postat av: elin

jag tycker du passar i dom glasögonen som du har! :)

och sen är väl inte du så jätte alternativ så dom som håller på kan ju bara hålla käften! :D

2009-09-01 @ 15:22:44
Din Blogg http://elinbengtssonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

pilotglasögon äger!:D

men du passar bra i de du har nu oxå:P

din blogg äger, du är sjukt cool och en förebild för många!

2009-09-01 @ 19:01:49
Postat av: Robert

Fiin blogg. :)

2009-09-02 @ 22:20:42
Postat av: jenny

Såg din blogg via bdb .Klickade och din blogg va jätte fin.

Du e häftig ,din stil.

Goo girl!

2009-09-03 @ 08:14:19
Din Blogg http://enblondblondiin.devote.se
Postat av: Moa

hej! jag gillar din blogg extremt mycket. Jag funderar på att skaffa en jag själv men jag vet inte riktigt om det är min grejj. men dina bågar passade skit bra på dig! / stort fan av din blogg!

2009-09-03 @ 15:53:28
Postat av: Anonym

jag avgudar din stil, fortsätt så

bågarna var skit fina! :)

2009-09-03 @ 15:55:01
Din Blogg http://alexandray.devote.se
Postat av: Myzzig

Asså fan vad snyggt hår du har+

dina glassögon:)

Fast dem du har nu är också skit

snygga.

kram<3

2009-09-03 @ 15:57:42
Postat av: spelar ingen roll för vi känner ändå inte varandra

jag måste bara få berätta lite för dig. Det du kallar gina och hm mode eller vad du sa.. asså att folk som går runt med sånna kläder inte är lika "starka" som dom som "vågar stick ut" är. Det tycker jag är lite konstigt sagt av dig, för du verkar dra alla över en kant i detta videoinlägg iaf. Folk som går runt med kläder från gina och hm kanske går runt i dom kläderna för att dom tycker att det är snyggt, och inte för att dom inte vågar ha på dig något annat, har du tänkt på det?

Och sen är du inte speciellt alternativ om jag får säga det själv, det finns hur många som helst som sr ut som dig, när jag såg dig tänte jag tillexempel : aha där e en till såndär kädstil/hårstil...

Såå, du är inte så speciell och utstickande som du tror att du är. Nu bor jag inte i örebro och jag har aldrig varit där, så jag vet ju inte hur dom flesta klär sig där och hur många det är som bor där osv. Men jag hoppas du förstår min poäng. Och jag säger inte detta för att verka elak eller något sånt, jag säger det bara för att det verkar som om du drar alla över en kant. Självklart kan jag ha missuppfattat, men jag ville ändå berätta hur jag såg på det hela. :) Ha det bra.

2009-09-03 @ 16:04:03
Postat av: Marina

sjukt najs stil :'D

2009-09-21 @ 10:39:43
Din Blogg http://marinz.blogg,se

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0