trött

Sitter hemma och är sjukt trött, det regnar ute och det låter i och för sej ganska mysigt eftersokm vi har plåt på huset. Men det är jävligt ensamt lixom! Jag önskar jag kunde få lite närhet, skapa lite magi för natten. Jag önskar Love var här. Sammtidigt som jag önskar att jag var hos honom eftersom han befinner sig i Uppsala,  ska giga om .. 63 minuter - folk har seriöst köat i två timmar innan insläpps tid. Wow min pojkvän kommer bli känd! Hahaha önskedrömmar ni vet!

Men jag vet inte, jag är på konstigt humör. Jag vill festa, supa mej redlös. Vara vild och galen. Kanske göra något förbjudet och sedan dricka ännu mer. Jag vill att det ska hända något. Mitt liv är så jäääävla tråkigt.

åhh, vad trött jag blir på mej själv. Och nu sitter jag här och deppar ihop och de närmsta dagarna kommer jag bara sitta hemma i min ensamhet och vara ensam för att det inte går några jävla bussar ut till mej! JAG VILL FLYTTA!!!!!!


nu ska jag inte besvära er mer med detta utan kör ett

Sjukt duktig kille! Mysig låt i regnet! :)

PUSS

Meddelanden
Postat av: hetralix

Krya på dig :)

2009-08-28 @ 19:44:51
Postat av: Fia

bra ju ! (:

2009-08-29 @ 12:43:30
Din Blogg http://fiamurakas.blogg.se/
Postat av: josefin =)

Han sjunger i Redlight vah? Såg dom och fan va grymma de var!



btw Fan vad snygg han är!



PS. bästa bloggen!

2009-08-29 @ 13:45:43

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0