playa

Kom från stranden för ett tag sedan, varit och sammlat på mig lite färg - vilket defenetivt behövs! Och jävlar vilka vågor det gick idag, höll nästan på att drunkna! Haha jag blir som ett litet barn igen när jag badar i havet (vet inte om det beror på att jag inte vill växa upp) jag hoppas runt och leker delfin i princip. Men varför ska jag inte ta ut det lilla barnasinne jag har kvar? Jag önskar jag inte behövde blir äldre, eftersom ålder = ansvar. Vilket jag helst slipper ^^ Nu ska jag inte fortsätta in på det ämnet för då blir det ett låååångt inlägg om min åldersnojja!

Jag kom på mej själv med att vara jävligt snål, jag har ju nästan inte delat med mej av några bilder från medelhavskusten! Så jag gjorde ett snabbt kollage från bilder jag tog idag :) Hoppas ni gillart - kommentera gärna!


& så passar jag på att slänga in dagens hiss & diss


# Att det inte är för varmt ute idag och att jag fått massa färg! Det är en bra dag idag!






# Patetiska människor, folk som kommenterar min blogg anonymt och sedan glömmer att deras ip loggas. Folk jag helt seriöst känner gör så!? eller trodde att jag kände kanske stämmer bättre in? Sjukt dålig stil  typ lika patetiskt som att sitta och kommentera sin egna blogg för att det ska se ut som om man har fler läsare haha patetiskt!





PUSSpåer:*

Meddelanden
Postat av: malin

Åldersnojja, haha du, det har jag med! ansvar suger! oftast iallafall :> och jag vill också va utomlands o sola o bada osv :s avis

puss! <3

2009-08-02 @ 19:17:07
Din Blogg http://thalassa.blogg.se/
Postat av: Hetralix

det e bara dålig still :( jag hoppas du vet vem jag är även om min ip loggas och namn visas :P

2009-08-02 @ 22:56:27
Postat av: Dany Thunder

haha!! well om det känns lite bättre så.. har oxxå SJUUUKT!! mycket åldersnojja o vill heller inte ha någe ansvar:P



o till alla idioter som inte fattar att deras IP nr loggas JÄÄÄVLA LOOSERS SOM INTE HAR NÅTT EGET LIV!! FÖR FAAAN!! LÄGG NER!!!! NI KOMMER INTE ÄNS I NÄRHETEN AV ZANDRA´S UNDERBARA TOTAL AWESOMENESS<3!!!!

2009-08-03 @ 20:28:53

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0