peppad

Får väl passa på att säga godmorgon också haha, sitter och dricker coca cola. Jag hatar att jg typ håller på att bli allergisk, jag får sådana jävla magsmärtor men jag älskar cola så mycket att jag inte kan sluta dricka i alla fall haha!
Har kollat igenom mitt schema nu inför det nya läsåret och jag måste ju verkligen säga att det ser mycket bättre ut iår än vad det gjorde förra året. Känns asbra! Även om jag är berädd på ett mycket värre läsår, men mycket högre krav och ett jobbigare läsår.

Men jag kanske får stämpel att vara riktigt jävla dum i huvudet men jag saknar faktiskt skolan! Mest klassen förstås! Trots att vi har mycket grupperingar och vi inte umgås så mycket på fritiden så blir det tomt när man inte ses lixxom. Och jag känner väl av det lite hårdare än de flesta eftersom jag bara varit hemma en dag och åtta timmar sedan vi gick på sommarlov så jag har inte träffat några kompisar på hela sommaren haha.

Detta är mitt nya schema i alla fall :D


Ser era scheman värre ut eller?

Tänkte börja med en ny grej här på bloggen! Nämnligen musiktips, det villsäga - jag lägger upp videos/länkar till låtar jag tycker om, så ni får grepp om vad jag faktiskt lyssnar på. Så det kommer komma upp låtar från både diverse domoband och gammla 70/80-tals band men även mordern musik - sånt jag gillar helt enkelt.


Dagens musiktips blir:



Pusshej :)

Meddelanden
Postat av: Hetralix

inget ljud :P

2009-08-14 @ 13:28:38
Postat av: rockälskaren

inget ljud:/

dom så lyssnar ja på henne så gör ju inget...låten är kärlek:)

2009-08-14 @ 17:16:17
Postat av: Anna

Ey, du skojjar? ingen matte? O jag antar att du valde journalistik? Gott, langat faktiskt tillbaka till skolan :P Man ar ratt bortskamd som student pa LBS men jag vet inte om jag star ut en timme till i min prydliga och hogst obekvama uniform och att buga infor lararen innan lektionen borjar. Skit.



Snygg blogg! Ska forsoka fortsatta lasa nar jag har tid ;D Ha det bra Zandra! Kramar fran Anna (hon i Japan)

2009-08-15 @ 07:55:02
Din Blogg http://www.simplesite.com/diizeru

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0