hiss & diss

Kör en morgon- hiss & diss i väntan på att mitt hår ska torka lite, duschade nyss liksom!

#1 Regn
Enligt yr.no ska det regna i borås idag, ovanligt = nej! Det regnar typ alltid här, sjukt trist. Håret blir alltid helt sabbat och man kan inte riktigt gå i kjol :/ Jag går ju nästan alltid i kjol annars. men ja, det finns ju en anledning till att Borås är sveriges regnigaste stad - eller hur?

#2 Mitt hår
Jag var tvungen att tvätta håret och duscha idag, var inte så fräsch men jag hatar verkligen mitt hår när det är nytvättat. Så jävla lent och flygit. Jag vill ha strävt hår som går att tupera till det vildaste och sedan dränka i hårspray! Jag vill ha stort hår!

#3 Att det är måndag.
Måndag innebär en hel vecka av skola, slit, tidiga morgonar och så vidare! Det tar hårt på krafterna och jag får inte tid att blogga så mycket men jag ska fösöka vara bättre på det denna veckan än förra!


#1 Rakhyvlar
Fyfan vad mycket de kan göra, bara jag får dra några drag när jag duschar så känner jag mej genast så mycklet fräshare! Det är helt underbart! Lent och fint ska det vara!

#2 Vänner!
Jag älskar mina vänner både i skolan och utanför. Idag ska jag tillexepmel träffa Nathalie som jag inte träffat på ett bra tag, det ska bli super - och självklart ska jag ha med kameran! :)

#3 Ciggaretter
I love them, dom ger mej en lugnande effekt, de ger ett socialt nätverk. Bevis: Både Tina och Rikard i min klass lärde jag "känna" i rökrutan! SÅ DE SÅ!

PUSSPUSS

Meddelanden
Postat av: Magda

Mm känner igen det där med håret, haha får ju typ ångest när jag måste ha i balsam </3

2009-08-31 @ 15:56:03
Postat av: ..........

dt är inte lugnade..bara ngt man tror..eftersom man tror så känner man av det man bara innbillar sej

2009-09-01 @ 17:42:56
Postat av: Wraith

Cigaretter* är förmodligen i topp 3 av mest idiotiska industrier. Ännu dummare är att folk stödjer den med sina pengar och sin hälsa.

2009-09-03 @ 08:22:47
Din Blogg http://wraith.blogg.se/
Postat av: Anonym

sälla sluta röka -du är smartare än så-

det är så jävla onödigt, det skadar dig men

jag tkr det är värre att det skadar andra i din omgivning.

2009-11-01 @ 20:03:50

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0