Helgen är snart slut.

Jag tycker inte om söndagar, dom är inte roliga alls. Det är typ alltid något negativt som inträffar på söndagar. Som idag tillexempel: Mamma och Bengt kommer hem efter att ha varit borta hela helgen.. Imorgon är det skola så man kan inte gå å lägga sej när man vill och det är sista natten Love sover här för denna gången.

Jag hatar söndagar!

Nu när jag hade tänkt att vara duktig i skolan så planerar jag faktiskt att börja på min faktauppsats som vi fick information om in fredags, fast den inte ska lämnas in förän om 4 veckor. Fan vad duktigt av mej! :)




Meddelanden
Postat av: Nea

jasså är sångaren bara 15? =O

kanske därför jag tycker att han låter lite liten ^^'

men han kanske får mörkare röst sen i dont know cx låten är skön iaf! :)

din nya design syns inte än ;o vet inte om det är för att man kopierar länken eller nått rakt av bara, eller så är det min dator som är mupp, aja får se senare! :D pöss påre!

2009-08-23 @ 19:28:07
Postat av: hetralix

ja då du e jätte duktig :)

2009-08-23 @ 20:10:50
Postat av: sandra

ddin blogg e finis :):) maha *(glömde va ja skulle skriva) eh

2009-08-23 @ 20:59:37
Din Blogg http://rockisaddictive.blogg.se/
Postat av: Alexzandra

jaha okej men dåsa :) jag trodde du köpta löshåret för 1500 x'D

2009-08-23 @ 21:58:08
Din Blogg http://alexssandras.blogg.se/alexssandras

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0