gooodmooooorning

Godmorgon, hoppas ni sovit gott! För det har inte jag, har vaknat hit & dit hela natten!
Och nu sitter jag med världens huvudverk! Vet inte om jag ska med till stranden idag men ja,
det är ju skönt att scheeka men börjar känna att min hud är lite öm så jag borde ta det lite lungt!

Lite senare blir det nog ett långt inlägg, men jag hoppas ni läser det ändå för det ska handla om en viktig sak, om det blir som jag tänk. Om jag får tummen ur röven och orkar skriva haha!

Men vi kör en dagens HISS & DISS


# Att affärerna är öppna så vi kan köpa hårfärg, lakrisstänger och 7up cerry :)







# Att jag inte fått tag på min älskling på en vecka, han är aldrig hemma! :(
& att jag hatar detta fucking internetet för att de spärrar sidor lite hit och dit :(:(






Men nu ska jag in i duschen och raka ben och diverse ställen haha :D
PUSSpåer:*

Meddelanden
Postat av: Hetralix

Långt inlägg :O Du srämmer mig :O

2009-08-03 @ 11:42:12

Säg vad du tycker här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0